piątek, 6 stycznia 2012

Nowy Rok, nowe prace

Z okazji Nowego Roku wszystkim zaglądającym do mnie życzę samych pięknych
i pogodnych dni !
A teraz kilka moich nowych prac, miały być pokazane wcześniej ale nie zawsze udaje się osiągnąć cel w wyznaczonym czasie ;-)


Obsypana motylami grafika JB Monge i do tego cytat:
"Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem,
 i tak zawsze aż do końca."
— Joseph Conrad


Wykorzystałam do tej kartki dziurkacze:
3 In 1 Butterfly dziurkacz - Martha Stewart
Royal Butterfly dziurkacz - Martha Stewart
oraz folder do embossingu z sklepu HopmArt ,
natomiast wykrojniki Nestabilities Labels Two kupiłam w  sklep scrapki.pl.


4 komentarze:

  1. ta kartka jest bardzo klimatyczna, romantyczna kobieta motyl/elf z brokatowymi skrzydlami jest piękna. a kombinacja kartki... sporo cięcia i pracy :) bardzo mi sie podba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaale piękna ta kartka. Grafika idealnie dopasowana do reszty, poza tym podziwiam za użycie tak niewielu kolorów z takim skutkiem. To nie zawsze się udaje, a tu wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wyszukana i subtelna zarazem

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ,bardzo podoba mi sie ta kartka ,elf pochodzi z moic ulubionych wzorów ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń