czwartek, 29 grudnia 2011

Nowe prace


Wczoraj zrobiłam zakupy w sklepie scrapki.pl. Dzięki "szczęściu" mogłam kupić więcej niż planowałam. Mam też już gotowe nowe pudełko- exploding box i kilka innych prac do pokazania. Niestety w dalszym ciągu nie mam aparatu, muszę się uzbroić w cierpliwość- mój stary aparat jest w naprawie a nowszy najprawdopodobniej ma nowego "właściciela"- włamanie do domu to smutne doświadczenie, które było moim  udziałem..... 
Postaram się znowu poprosić o pożyczenie, żeby zrobić kilka zdjęć.
Nie ma nic lepszego na "podładowanie baterii" jak podzielenie się tym co robię
z innymi.
No to do następnego "razu" mam nadzieję, że jeszcze w tym roku!

1 komentarz:

  1. Klimatycznie i tematycznie, i kolorystycznie bardzo mi sie podoba ta kartka :) Kobieta elf/motyl jest bardzo delikatna, ulotna i romantyczna..
    Prosimy "nowego wlasciciela" aparatu o jego zwrot!!

    OdpowiedzUsuń