sobota, 7 lipca 2012

Dmuchawce, latawce wiatr i motyle...

Koleżanka  ze szkoły poprosiła mnie 
o zrobienie pudełka które mogłaby
zabrać jako prezent do Chorwacji.
Do wczoraj nie miałam koncepcji  ale 
jak to bywa, vena przychodzi o różnych porach. 
 Zgłaszam  te pudełko na wyzwanie UHK Gallery-inspiracje,
dawno już nie brałam udziału w wyzwaniach...











Papier pochodzi ze sklepu Scrapek
wykrojniki ze sklepu Świat Pasji  ,
a dziurkacz z Hopmartu.
Miłego dnia -a ja biorę się 
za robienie następnego pudełka.
Pozdrawiam Danka -to dla Ciebie ;-)

7 komentarzy:

  1. Śliczne, a środek aż tryska energią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful box and full with pleasant...surprises !

    OdpowiedzUsuń
  3. No i super:D Jaki tam brak weny - ściema, nie brak weny:D Zalew motyli cudny:D Powiało latem:D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale motylowo u Ciebie! Aż miło popatrzeć na taką kolorową ukwieconą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne robisz wszystkie kartki, powtarzam się, ale cóż poradzić gdy to prawda?
    Jeśli chodzi o kartki to bardzo mnie inspirujesz. Właśnie mam do wykonania kolejną ślubną kartkę i szukam inspiracji jak zwykle u Ciebie kochana :)

    OdpowiedzUsuń