piątek, 20 kwietnia 2012

Konfirmacja

Poproszono mnie o zrobienie kartki 
z okazji Konfirmacji.
Sprawa o tyle dla mnie "trudna", 
że musiałam dowiedzieć się na czym konkretnie 
polegają różnice w symbolice.

Przeszukując internet natrafiłam na dwie kartki
które mnie zainspirowały jedna to kartka UHK Gallery,
druga to bierzmowanie od Agnieszki Scrappassion.
Otrzymawszy zgodę na liftowanie zabrałam się do pracy
 a oto efekt:

Zadowolona jestem, z efektu... i ze zgody na lift.
Niestety jeżeli chcemy żeby szanowano naszą pracę 
musimy szanować pracę innych. 
Spełniłam wszystkie warunki, zapytałam i podlinkowałam.

12 komentarzy:

  1. Te gołąbki są cudne! I kielichy też fajnie przyozdobione, zwłaszcza ten cieniowany:) Podoba mi się w szczególności ta pierwsza, bo przez ciemne tło, biały ptak wychodzi bardziej na pierwszy plan i jest pierwszorzędny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie Maly Osie, mnie się też podoba pierwsza, choć powstała jako druga. Dla mnie problemem była symbolika, bo to co 2w symbolach oczywiste w wierze Katolickiej nie jest już takie w Ewangelickiej.
      Dzięki za odwiedziny i miłego dnia!

      Usuń
  2. Obie śliczne, ale pierwsza podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uważam, że pierwsza jest ładniejsza.
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się - pierwsza jest piękna i jak dla mnie, laika w tym temacie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. All 3 are beautiful but the first photo is much clear!
    hugs,
    Ps.come,if you like,on Quilling cafe and you'll meet new people,make friends and...you'll see for yourself!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i uznanie mojej pracy, ale to dzięki Tobie Agnieszko, mój gołąb wygląda tak ładnie.

      Usuń
  7. pieknie ci wyszło a temat rzeczywiście trudny

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako, że część mojej rodziny to ewangelicy konfirmacja nie jest mi tematem obcym.
    Ewangelickie kościoły są takie proste bez zbędnych detali, dlatego bardzo mi się podoba ta pierwsza kartka, faktura tła przypomina mi piękną kaplicę ewangelicką przy zamku w Mosznej :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz jestem u Ciebie , ale na pewno nie ostatni....Karteczka jest z klasą bardzo ładna. Serdecznie pozdrawiam . Zapraszam do siebie Pa.....)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, wspaniale, że tak uczciwie do nich podeszłaś :)

    OdpowiedzUsuń